imatge de diagramació imatge de diagramació imatge de diagramació imatge de diagramació
logo Universitat de Barcelona InfoPAS imatge de diagramació
InfoPAS UB imatge de maquetació
imatge de diagramació

Novetats

imatge de diagramació
Espaiador
Participació en un estudi de recerca de la UB sobre els efectes del vi al sistema cardiovascular
(18-05-2009)
Espaiador

Investigadors de la Universitat de Barcelona, de l'Hospital Clínic i de la Universitat de València estan portant a terme un estudi clínic per estudiar els possibles efectes beneficiosos del consum moderat de vi en pacients amb risc elevat de malaltia cardiovascular.

L'estudi té com a destinataris homes de més de 50 anys que presentin alguna de las característiques següents: obesitat o sobrepès, diabetis, tabaquisme, hipertensió arterial o colesterol elevat.

Podeu consultar més informació en el document següent: Efectes del consum moderat de vi sobre el sistema cardiovascular (PDF)

Si voleu participar a l'estudi o demanar més informació, us podeu adreçar a:

Departament de Nutrició i Bromatologia
tel. 934 034 840
estudiomoderadovinoysalud@hotmail.com

Espaiador
 
Espaiador
imatge de diagramació imatge de diagramació imatge de diagramació imatge de diagramació
  © Universitat de Barcelona Edició: Comunicació
Última actualització o validació:  18.05.2009