Vermut de Nanociència a la Festa de la Ciència de Barcelona
📅 18 i 19 d’abril
📍 El Born · Barcelona
“Vermut de Nanociència: petites partícules, grans idees.”
Sesió 1: La sostenibilitat de la ciència del més petit amb Pol Oliveras (ISGlobal) i Jordi Diaz-Marcos (IN2UB)
Sesión 2: Tecnologia, cervell i societat amb Vicente Villalba Palacín (UB) i Giancarlo Franzese (IN2UB)
Sesión 3: La importància del coneixement amb Laura Torras Claveria (IN2UB) i Xavier Batlle (IN2UB)
Sesión 4: Nanomedicina, curar des de l’invisible amb Gerard Esteruelas (IN2UB) i Julio Bastos Arrieta (UB)
Aquesta activitat requereix inscripció, que es pot fer en persona el mateix dia.

