Amigues i amics del CATclub, no ho noteu? La primavera ja és aquí… I amb la primavera arriba una de les diades més especials de l’any: Sant Jordi. Tenint en compte que, enguany, cau en dijous, no volem desaprofitar l’oportunitat de celebrar-lo plegats.
Per això, dijous que ve, 23 d’abril, us proposem una trobada ben especial del CATclub. Preparats? Farem dues activitats en una i que ens faran viatjar… sense sortir de Barcelona!
De fet, serà una trobada de totes les activitats de l’Acollida de llengua i cultura catalana a la UB, CATclub, Borsa i Tertúlia catalana. Ja ho hem dit: molt especial! Us ho expliquem.


Primera parada: un tast de les Balears al Raval
Començarem el matí visitant l’Espai Mallorca, situat a la plaça de Vicenç Martorell, al barri del Raval.
Ens hi rebran i ens explicaran tot el que s’hi fa: activitats culturals, llibres, projectes… I participarem en les activitats que programen per la diada (entre d’altres, una lectura dramatitzada). Descobrirem coses sobre Mallorca i les Balears, i tindrem temps per fullejar llibres, escoltar recomanacions i, qui vulgui, fer un cafè amb una bona ensaïmada 😉.
A més, compartirem lectures i propostes literàries: tant de l’equip com vostres. Teniu algun llibre en català que us hagi agradat? Porteu-lo al cap i compartiu-lo amb el grup! No cal que en feu una crítica, només que ens expliqueu per què l’heu triat o, senzillament, per què us agrada…
Segona parada: Barcelona des de les altures
Després, ens desplaçarem cap a un altre clàssic del CATclub: la visita a la Torre del Rellotge de l’Edifici Històric de la UB.
Pujarem fins a dalt de tot per gaudir d’una de les panoràmiques més boniques del centre de Barcelona. I ho farem en un dia únic: carrers plens de llibres, roses i gent celebrant la cultura.
Una combinació perfecta!

🌹 Per què no us ho podeu perdre?
Perquè Sant Jordi és molt més que un dia sense classes: és una festa de la llengua, la cultura i els llibres. I volem viure-la amb vosaltres, passejant, descobrint racons i compartint històries.
Així doncs, Jordis, Jordines i tota la resta: us hi esperem!
I si aquest cop no podeu venir, cap problema —ens veurem a la pròxima trobada! 😉

Quan: dijous 23 d’abril de 2026 a les 10:30 h (ben puntuals!)
Com us hi heu d’apuntar? Tots els inscrits al CATclub rebreu un correu electrònic amb un enllaç al formulari d’inscripció. Les places són limitades i s’assignen per ordre d’enviament del formulari. Us confirmarem, per correu, si teniu plaça o esteu en llista d’espera.
On: us direm el punt de trobada després de la inscripció, un cop us confirmem la plaça.
Preu: l’activitat és gratuïta
«Vull ser del CATclub, però aquest dia no puc venir»: No passa res, ja vindràs a la trobada següent. No cal que vingueu sempre, tot i que a nosaltres ens encanta