El repte de mobilitat «UBaixes emissions» ha completat el primer mes d’activitat; en aquests 28 dies s’han afegit a la comunitat UB un total de 128 persones, i 71 d’elles han participat al repte registrant un total de 1.045 desplaçaments , amb un total d’11.741 km recorreguts.
Enhorabona a les 30 persones que ja han superat el repte en arribar a 100 punts o ciclos, i que participaran en el sorteig de 6 targetes regal pel valor de 50 euros.
El mitjà de transport més utilitzat segueix sent l’autobús amb un 64,4 % del recorregut (7.556 km), seguit pel tren/tramvia amb un 14,0 % (1.645 km), pel metro amb un 9,6 % (1.130 km), i pels desplaçaments a peu amb un 8,4 % (989 km), en tant que la resta de mitjans sumen el 3,6 % restant (421 km).
La persona que encapçala el rànquing porta gairebé 2.600 km registrats, i hi ha tres persones que utilitzen habitualment els modes de transport actius, i que han superat 100 km registrats a peu.
Per Campus, la major proporció de desplaçaments es concentra al Campus Diagonal, amb 7.875 km, seguit pel Campus Raval amb 3.674 km i pel Campus Plaça Universitat amb 1.948 km.

Encara hi ha temps per sumar-vos al repte i superar-lo. Recordeu que cal descarregar l’aplicació de Ciclogreen al mòbil (iOS o Android), registrar-se com a membre de la UB utilitzant el codi ubsostenible, i registrar a l’app els trajectes amb mitjans de transport sostenibles.

