Capçalera repte mobilitat 2026

El repte de mobilitat «UBaixes emissions» finalitza amb 16.500 km registrats

El repte de mobilitat «UBaixes emissions» ha finalitzat després de sis setmanes, amb un total de 128 persones registrades, de les quals 72 han registrat 1.423 trajectes amb una distància total de 16.525 km.

El mitjà de transport més utilitzat ha estat l’autobús amb un 68,2 % del quilometratge (11.274 km), seguit pel tren/tramvia amb un 10,6 % (1.751 km), pels desplaçaments a peu amb un 9,3 % (1.539 km), i pel metro amb un 8,9 % (1.473 km), en tant que la resta de mitjans sumen el 3,0 % restant. Durant el transcurs del repte, els desplçaments en autubús i a peu han anat guanyar protagonisme.

La persona que ha liderat el rànquing ha assolit un total de 4.582 km, 2.485 punts o ciclos, i 346 kg de CO2 estalviats.

Les sis persones que han guanyat el sorteig de targetes regal pel valor de 50 euros, seleccionades entre les 33 que van superar el repte en arribar a 100 punts, ja han rebut la comunicació. Enhorabona a Elena, Cristina, Pere, Mercè, Anna i Rubén!

Us esperem en el proper repte de mobilitat!

Estadístiques finals del repte UBaixes emissions
Estadístiques finals del repte UBaixes emissions

ODS(‘s) de l’Agenda 2030 relacionats amb aquesta notícia