Dijous 14 de maig del 2026 de 10:00 a 11:30 h – Aula Magna de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació.
Ponent: Dra. Miriam Bayés Genís. Metgessa, especialista en farmacologia clínica, consultora, mentora i coach, amb més de trenta anys d’experiència en lideratge en entorns clínics, científics i corporatius.
T’has sentit mai que no arribes a tot… tot i fer-ho bé? Notes un cansament que no marxa ni desconnectant?
La síndrome de l’impostor/a i el burnout són fenòmens cada vegada més presents, sovint invisibilitzats, però amb un impacte directe en el benestar i en la qualitat de la tasca docent, investigadora i de gestió.
Són experiències cada cop més habituals en l’àmbit universitari. En un entorn marcat per l’excel·lència, la productivitat i la competitivitat constant, molts professionals conviuen amb inseguretats sobre el seu propi valor i amb un desgast emocional sostingut.
Aquesta xerrada proposa una mirada comprensiva i no culpabilitzadora sobre aquestes experiències, connectant-les amb els factors estructurals i culturals de la Universitat. També vol ajudar a identificar senyals d’alerta i obrir espais de reflexió sobre possibles estratègies d’acció individuals i col·lectives.

Formulari d’inscripció
Inscripcions tancades.

