Període d'ampliació de matrícula del segon semestre: del 2 al 16 de febrer

Notícia | 19-01-2012

Període d'ampliació de matrícula del segon semestre

L'ampliació es farà pel sistema d'automatrícula, el qual permet que l'estudiant es matriculi directament des de qualsevol ordinador amb accés a internet.

Recordeu que el pagament de les ampliacions de matrícula s'ha de fer en efectiu (no es pot domiciliar) abonant l'import íntegre i d'un sol cop en una de les entitats bancàries col·laboradores de la UB.

Alumnes de grau:
del 2 al 16 de febrer, només per a assignatures de segon semestre, sempre tenint en compte el que disposa la normativa vigent de permanència.

Alumnes de llicenciatura:
del 2 al 16 de febrer, només per a assignatures de segon semestre i crèdits reconeguts (activitats de lliure elecció).


Comparteix-ho: