Comissió de Qualitat
Període extraordinari d'adaptació al grau per al segon semestre: del 16-I al 12-II (per a alumnes de llicenciatura no matriculats aquest curs)
Notícia | 09-01-2012
S'obre un període extraordinari de matrícula per a aquells alumnes de llicenciatura que aquest curs no s'hagin matriculat i que vulguin incorporar-se al grau en el segon semestre.
Prèviament hauran de sol·licitar l'adaptació al pla nou mitjançant la pàgina web de la facultat, del 16 de gener al 12 febrer.
La matrícula es farà mitjaçant el sistema d'automatrícula, del 13 al 16 de febrer.