Comissió de Qualitat
Seminari «¿La interseccionalidad es una panacea? Un debate entre teoría y política»
Notícia | 28-12-2011
Seminari «¿La interseccionalidad es una panacea? Un debate entre teoría y política», coordinat per Elena Laurenzi (Seminari Filosofia i Gènere, UB) i moderat per Marta Segarra (Centre Dona i Literatura).
Hi intervindran Emanuela Lombardo (Univ. Complutense de Madrid), Verena Stolcke (UAB) i Eleni Varikas (Univ. París 8).
Inscripció gratuïta abans de l'11 de gener a: cdona@ub.edu
Les persones inscrites rebran dos textos que es recomana llegir abans del seminari.
El seminari tindrà lloc el divendres 13 de gener de 2012 a les 17 h a la sala de professorat, Edifici Josep Carner, 5è pis, Facultat de Filologia, Universitat de Barcelona (c. Aribau, 2. Barcelona).