Sessió informativa i de benvinguda per a l'alumnat de nou accés al grau de Filosofia

Notícia | 09-09-2016

Benvolguts i benvolgudes estudiants de nou accés: us volem donar la benvinguda al nou curs 2016-2017 que esteu a punt de començar.

El dijous dia 15 de setembre hi haurà dues sessions informatives a la Sala Gran, 4t pis, una al matí (12 h) i l'altra, a la tarda (17 h).

S'informarà, entre altres temes, sobre la Biblioteca i els Serveis Lingüístics, els representants dels estudiants i el Pla d'acció tutorial (PAT).

Hi esteu convidats! Esperem la vostra assistència.


Comparteix-ho: