Detall

Nou màster interuniversitari en Enginyeria de Semiconductors i Disseny Microelectrònic per al curs 2024-2025

Notícia | 30-11-2023

La UB participa en el nou màster interuniversitari en Enginyeria de Semiconductors i Disseny Microelectrònic, programat per el curs 24-25. Els estudiants de Física i d’Enginyeria Electrònica tindran a l’abast un nou màster amb un enfoc científic-tecnològic, pràctiques en Sala Blanca, i on intervindrà el millor professorat de Catalunya (UPC, UAB, URV, CNM-IMB i UB) i també empreses de tecnologia punta d’abast mundial.

Aquest màster capacitarà tant en recerca com en tecnologia, i disposarà de dues branques: fabricació de dispositius i disseny de xips.

Consulta la Nota de Premsa del Govern de la Generalitat.

Aquest formació es sumarà a l’oferta de màsters de la Facultat de Física de la UB.

 


Comparteix-ho: