Detall

La xarxa USCAT amb La Marató

Notícia | 22-11-2022

Per primera vegada, la Xarxa d'Universitats Saludables de Catalunya (USCAT) se suma a la tasca que fa cada any La Marató, a través d'una acció de Crowdfunding social que te com a objectiu recaptar fins a 10.000€.

Independentment de les activitats que creïn les diferents universitats de la Xarxa USCAT dins dels seus Campus Universitaris, des de USCAT s'ha volgut recolzar la campanya que fa cada any La Marató impulsant aquest repte de crowdfunding.

La Marató és l'únic programa que impulsa l'avenç científic al fomentar i promoure la recerca biomèdica d'excel·lència, així com la sensibilització social sobre les diferents malalties que es tracten cada any al programa, mitjançant campanyes de participació ciutadana, actes de difusió, educació, i estretament vinculats a l'àmbit d'actuació de les universitats: la docència i la recerca.

La sensibilització i la divulgació sobre la salut cardiovascular, juntament amb l'impuls de la recerca científica, seran els objectius de la 31a edició de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio, que desplegarà la seva campanya al llarg d'aquest any i tindrà com a punt culminant el programa del 18 de desembre. Catalunya disposa d'una xarxa sòlida de grups de recerca en malalties cardiovasculars, que, gràcies als fons recaptats, podran aportar avenços en la prevenció, el tractament i el pronòstic d'aquestes malalties amb l'objectiu de millorar l'esperança i la qualitat de vida de les persones afectades.


Comparteix-ho: