Participació de la UB al Congreso Nacional de Medio Ambiente (CONAMA 2014)

La Universitat de Barcelona i la Fundación CONAMA van signar fa dos anys un conveni de col·laboració per tal de promoure la participació del professorat i l’alumnat de la UB a les activitats del Congreso Nacional de Medio Ambiente, que se celebra els anys parells.

La UB i la Xarxa d’Universitats Residu Zero us conviden a participar en l’elaboració dels nous programes de prevenció i gestió de residus i recursos de Catalunya

Capçalera notícies OSSMA informa

Com ja hem informat en anteriors entrades d’aquest blog, la Universitat de Barcelona participa en la Xarxa d’Universitats catalanes que donen suport a l’Estratègia Catalana Residu Zero.

La UB fa aportacions sobre sostenibilitat al PAM de Barcelona

El passat 17 d’abril el Consell Municipal de Medi Ambient i Sostenibilitat (CMMAS) de l’Ajuntament de Barcelona va celebrar una sessió monogràfica per debatre el Programa d’Actuació Municipal 2012-2015, analitzant com integrar la sostenibilitat en els objectius de ciutat.

Properes presentacions del Pla de Sostenibilitat

Capçalera Pla Sostenibilitat UB

Resten poques setmanes per acabar el període de participació pública del Pla de Sostenibilitat de la UB, i per tal que tota la comunitat universitària en conegui el contingut i pugui fer les seves propostes i aportacions s’han programat noves sessions de presentació als Campus.