XII Festa de la Ciència
Els dies 15 i 16 de maig, l’Edifici Històric s’ha omplert d’activitat amb desenes de tallers participatius, demostracions i experiències per apropar la ciència d’una manera entenedora, rigorosa i engrescadora. Aquesta dotzena edició ha comptat amb la implicació de centenars d’investigadors i investigadores de disciplines molt diverses, que han compartit el seu treball amb el públic de forma directa i accessible. La jornada de divendres s’ha adreçat a centres educatius, amb la participació de milers d’estudiants, mentre que dissabte la festa s’ha obert a tota la ciutadania, convidant petits i grans a descobrir, experimentar i fer-se preguntes.
Amb més de noranta tallers en aquesta edició, la Festa ha ofert propostes sobre àmbits tan diversos com la biologia, la medicina, la física, les matemàtiques, les ciències socials o les humanitats, demostrant el caràcter multidisciplinari de la recerca a la UB.
La Festa de la Ciència és una mostra del compromís de la Universitat de Barcelona amb la transferència de coneixement, la cultura científica i el foment de vocacions, especialment entre els més joves. Una oportunitat única per viure la ciència en primera persona i entendre com impacta en el nostre dia a dia.
Més informació: https://web.ub.edu/ca/web/laubdivulga/festa-ciencia
----
La Festa de la Ciència és organitzada per la Unitat de Cultura Científica i Innovació (UCC+I) de la UB, amb la col·laboració de diverses empreses, com ara Pidiscat, Panreac i Alco.
