Convocatória oberta
Us informem que el Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic (MITECO) ha llançat novament la iniciativa Generació Clima. Aquesta iniciativa pretén facilitar la participació de la joventut resident a Espanya en els cims climàtics i, de manera concreta, en la pròxima Conferència de les Parts de la Convenció de les Nacions Unides sobre el Canvi Climàtic (COP29) que tindrà lloc a Bakú (l’Azerbaidjan) entre els dies 11 i 22 de novembre de 2024.
La iniciativa està organitzada pel Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic a través de Fundació Biodiversitat i l’Oficina Espanyola de Canvi Climàtic en amb la col·laboració del Consell de la Joventut d’Espanya i Crue Universitats espanyoles.
Durant la seva estada, els joves tindran l’oportunitat de conèixer les perspectives i visions dels actors governamentals i no governamentals, i de trobar espais on compartir idees i propostes d’acció climàtica. Enguany la pertinença a Generació Clima també suposarà formar part de la Conferència Local de la Joventut (LCOY) que se celebrarà al nostre país durant el mes de setembre i fer de portaveus de les seves conclusions en la COP29.
Per a optar a formar part de la delegació espanyola de la COP29 els joves hauran d’emplenar un formulari en el qual hauran d’expressar el seu interès a participar i presentar un projecte/proposada que contribueixi de manera positiva a la lluita contra el canvi climàtic des d’un dels següents punts de vista: cientificotècnic, humanitats i ciències socials.
El termini per a la presentació de les candidatures estarà obert fins al 10 de juliol de 2024, inclòs. Els dubtes relacionats amb la convocatòria han d’enviar-se a: generacioncop@fundacion-biodiversidad.es.
Formulari, bases, i més informació aquí.