Presentació d’una comunicació sobre narrativa gamificada al VIII Simposio Internacional de Enseñanza de las Ciencias (SIEC 2026)

Presentació d’una comunicació sobre narrativa gamificada al VIII Simposio Internacional de Enseñanza de las Ciencias (SIEC 2026)

Els professors Grego Jiménez, Gerard Guimerà, Alberto Villarrasa, Eduard Martín, Marta Marfil i Noëlle Fabre han presentat la comunicació «Cómo motiva la narrativa en dos asignaturas gamificadas de didáctica de la Física y la Química: un análisis desde la Teoría de la Autodeterminación» al VIII Simposio Internacional de Enseñanza de las Ciencias (SIEC 2026), organitzat per la Universitat de Vigo. Podeu consultar la comunicació aquí.