El dia 22 de novembre
El Departament de Recerca i Universitats i el vicerectorat de Cultura, Memòria i Patrimoni de la Universitat de Barcelona organitzem l’Acte de cloenda institucional de l’any Luisa Granero, que serà el dia 22 de novembre a les 12 h a la Sala Parés (Carrer de Petritxol, 5), espai que acull d’exposició monogràfica dedicada a Luisa Granero fins el dia 23 de novembre.
L’Espai 3 de la Sala Parés acull una exposició monogràfica dedicada a Luisa Granero (1924-2012), una de les escultores més rellevants del panorama artístic del s. XX. La mostra, celebrada amb motiu del centenari del seu naixement, està composta per un total de 12 escultures que tracen un recorregut per la trajectòria artística d’una dona com Granero, qui, en plena postguerra, va tirar endavant el seu somni de ser escultora,
—un territori vetat per a les dones de la seva època—, i amb gran esforç va aconseguir que la seva obra es consolidés.