Dimecres 6 de novembre
Hi haurà la presentació de la Sindicatura de Greuges a la nostra Facultat.
Les seves funcions seràn:
- Rebre les queixes i les observacions que, sobre el funcionament de la Universitat, li formulin les persones que tenen interès legítim per fer-ho.
- Presentar propostes de resolució, amb caràcter no vinculant, davant els òrgans competents, dels assumptes que hagin estat sotmesos a la seva consideració, i ser informat de les decisions que, si escau, s’adoptin.
- Actuar com a mediador o àrbitre en els conflictes entre individus o grups de la comunitat universitària, i proposar fórmules de conciliació o transacció vinculants sempre que les parts li sol·licitin de comú acord.
La presentació serà a la Sala de Juntes a les 13 hores.
Síndic de Greuges de la UB: Lluís Caballol i Angelats